miercuri, 13 august 2008

Raport de activitate Liga Elevilor Social Democraţi Arad, 2007-2008

Activitatea desfãsuratã de Liga Elevilor Social Democrati Arad, din 2007 si pânã în prezent, am sã o prezint pe scurt, în cele ce urmeazã.


Datoritã oportunitãtilor si dorintei de afirmare, noi, Liga Elevilor Social Democrati Arad, am reusit sã realizãm o serie de lucruri pozitive; actiuni specifice unor evenimente si zile (1-8 martie, 1 aprilie, 1 mai, 1 iunie), actiuni culturale – expozitie de artã cu vânzare, la care au participat peste 100 de persoane, unde s-au vândut tablouri ale elevilor talentati, Valentine’s day(certficate de îndrãgostit, cinã romanticã, inimã mare cu baloane rosii), Festivalul Clãtitelor de la Moneasa si bineînteles actiuni sportive si distractive(cupe la fotbal, la tenis, la ping-pong, la pescuit), deplasãri în localitãtile judetului Arad, excursii la Bucuresti(Ziua Portilor deschise la Sediul Central al PSD) Drobeta Turnu Severin , Timisoara, Sibiu, Baluri ale Bobocilor, training-uri si scoli politice (Mamaia, Geoagiu-Bãi).


Eu cred, cã aceastã activitate este o realizare pentru niste pustani de 16-18 ani. Prin toate actiunile, pe care le-am organizat împreunã cu TSD Arad am pus umãrul la modernizarea Partidului Social Democrat.


Flavius VÃRSENDAN,
Presedintele Organizatiei Judetene LESD Arad

Un comentariu:

Florin spunea...

Salutare! Sunt Florin Amariei, presedintele LESD Suceava. Contacteaza-ma, te rog, cand vei putea.

florinel.amariei@gmail.com